Na Kraków

Publikacja 22 listopada 2014 przez Monika Pinkowska

W ramach integracji i bliższego poznawania się wyruszyliśmy na wycieczkę do Krakowa. Asystenci: Dominika, Dorota, Ania, Monika, Hania, Olga, Łukasz Karol i Wojtek – tylu nas było.  Spędziliśmy ze sobą świetny czas, a i więzi się zacieśniły. Dobra zabawa zaczęła się już w pociągu. Gra w „państwa i miasta” i w kanapową „siatkówkę” poszły na pierwszy ogień  w drodze do historycznego miasta.

W Krakowie obowiązkowo przespacerowaliśmy się po krakowskim rynku. Następnie udaliśmy się do stylowej kawiarni ,,Nowa Prowincja”, gdzie rozkoszowaliśmy się gorącą, napraaaawde gęstą i bardzo smaczną czekoladą. Podążanie szlakiem po podziemiach Rynku Głównego to był nasz drugi, a zarazem główny punkt wycieczki. Mogliśmy podziwiać tam życie i zwyczaje średniowiecznych krakowian. Brukowane uliczki z minionych czasów czy też groby  i to wszystko zaledwie 4 metry pod obecnym rynkiem…to robi wrażenie. Wykopaliska i cała ekspozycja bardzo nam się podobały i chętnie zostalibyśmy tam dłużej, ale zrobiło się już późno. Na zakończenie odwiedziliśmy jeszcze restaurację „Chimerę”, gdzie w kameralnej sali przekąsiliśmy conieco i urządziliśmy sobie mini sesję zdjęciową. Dzień pełen wrażeń zakończyła znowu podróż pociągiem. Było wesoło, żarty nie ustawały, a uśmiechy nie znikały z naszych twarzy do samego końca.

wyjazd wolontariuszy do Krakowa 2014

O autorze

Monika PinkowskaOd roku 1997 wolontariusz Wspólnoty Spotkań Koszutka. Obecnie socjusz domu rodzinnego (Wspólnota Św. Józefa) oraz Koordynator Programu Pomocy Dzieciom. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (filologia rosyjska) oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka (pedagogika).

• prowincja
  • fio
  • oblaci
  • szip
  • Komitet do spraw pożytku publicznego
  • weglosmyk
  • Gość Niedzielny
  • Non Profit
  • Do Rzeczy
Newsletter
Newsletter spes.org.pl

Na podany przez Ciebie adres mailowy przesyłać będziemy najnowsze informacje - zostań w kontakcie!

Możesz pomóc
Możesz pomóc

Włącz się w pomaganie. Osoby niepełnosprawne, w trudnej sytuacji życiowej i materialnej czekają na Twój gest. Szczegółowe informacje w dziale MOŻESZ POMÓC