Bezpłatna infolinia dla klientów Ośrodka Pomocy Kryzysowej

Od października 2011 roku uruchomiliśmy bezpłatną linię telefoniczną 800 dla klientów naszego Ośrodka Pomocy Kryzysowej. Dzięki temu osoby kontaktujące się z nami w celu uzyskania informacji o zasadach kwalifikowania do udzielenia bezpłatnej pomocy bądź też ustalające termin wizyty, nie będą ponosić żadnych opłat za połączenia. Ponadto, możliwość telefonicznego kontaktu z Ośrodkiem, z każdego automatu telefonicznego, uzyskają osoby nie posiadające własnego telefonu. Wdrożone przez nas rozwiązanie stanowić będzie realną pomoc dla osób najuboższych, do których kierujemy ofertę bezpłatnej pomocy prawnej i psychologicznej Ośrodka Pomocy Kryzysowej.



Komentarze

Komentarze nie połączone z portalem Facebook

(pokaż)

Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu przez moderatora.

  • ralus
  • Google
  • izba lekarska
  • Do Rzeczy
  • asystentpit
  • prowincja
  • Niedziela
  • praca
  • Gość Niedzielny
  • szip
  • dudkiewicz
  • adwokat ewa
  • seminarium
  • pfron
  • oblaci
  • IPS
  • Non Profit
  • pity2016
  • weglosmyk
  • renovabis
  • zthiu
  • miasto
  • denon
  • Przewodnik Katolicki
Facebook
Newsletter
Newsletter spes.org.pl

Na podany przez Ciebie adres mailowy przesyłać będziemy najnowsze informacje - zostań w kontakcie!

Możesz pomóc
Możesz pomóc

Włącz się w pomaganie. Osoby niepełnosprawne, w trudnej sytuacji życiowej i materialnej czekają na Twój gest. Szczegółowe informacje w dziale MOŻESZ POMÓC